Pierwsze zdjęcia Plutonu
2.0 TDI BKD - padający pompowtrysk
Zwiń
X
-
2.0 TDI BKD - padający pompowtrysk
Od jakiegoś czasu moja Octavia podczas przyspieszania na 5 i 6 biegu w zakresie 2000-2300 obrotów poszarpywała do momentu porządnego rozgrzania silnika. Czytałem już kilka tematów dotyczących podobnego problemu i podejrzewałem wtrysk. Czasem objawy zaczęły się pojawiać również na 4 biegu. Niestety dziś moje obawy się potwierdziły...Z pomocą jednego z forumowych kolegów zrobiliśmy logi i dokładną diagnostykę - okazało się, że pierwsza pompka jest na wykończeniu
Koledzy czy możecie polecić jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą regenerowane wtryski lub kogoś kto handluje na prawdę sprawdzonymi używkami?
Czy ktoś z Was słyszał jakieś opinie o tej firmie?
Mam do nich dosłownie rzut beretem i może warto skorzystać z ich usług.
PS. Silnik 2.0 TDI BKD, 140 KM, rocznik 2010, pompki Boscha(?)
-
-
xcracer, ile km masz zrobione że pompki zaczęły już siadać?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Auto ma ok. 134 000 km, przebieg realny i udokumentowany. Tylko pierwsza pompka zaczyna padać. Oprócz tego poszarpywania/drżenia auto zachowuje się normalnie. Co dziwne, poszarpywania całkowicie zanika po mocnym rozgrzaniu silnika.
Myślicie, że może być problem z wtyczką, a nie z samą pompką?
Komentarz
-
-
Ciekawe, bo moje pompki nalatały dokładnie 293kkm nim uległy uszkodzeniu po strzale rozrzadu - do tego zdarzenia miod-malina mimo chipa..
CO do regenerowanych - zdecydowanie NIE POLECAM - robilem gdzies na pomorzu, niedaleko Gdanska - generalnie prawie 3 miesiace w plecy na ciaglym odsyłaniu im do poprawki (z 4razy?), bo cos nawalało, w koncu olalismy temat i niestety kupilismy nowe okazyjnie.. Kontaktu nie mam i nie bede mial, bo udało sie po starej znajomosci dorwac mechanikowi..
Jezeli nie bylo nic ruszane to nie sadze by sama z siebie wtyczka padła...
Komentarz
-
-
Okoliczni fachmani przekonywali mnie, że tych śrub nie trzeba wymieniać(chociaż ja wiem, że trzeba) dlatego też zdecydowałem się na wymianę rozrządu a ASO Skoda Marszałek w Częstochowie. Na usługę będę miał 2 lata gwarancji i w razie jakiejś wpadki(odpukać) będzie kogoś ścigać :wink:
Cena za taką usługę jest ok. 200 zł wyższa w porównaniu do tego gdybym miał samemu kupić części i zlecić robotę więc nie ma o czym mówić.
Komentarz
-
-
U mnie też padły nie dawno pompowtryski przy nie całych 180kkm całe szczęście wymienili mi w ASO za free w ramach akcji serwisowejStara Czarnulka O2 RS - Sprzedana i szusuje po Słowacji.
Nowa Czarnulka O3 RS
Sprzedam - Kabelek VCDS PL 11.11 - PRIV
Komentarz
-
-
greg44, zgadzaja sie cuda, fakt.. Ale spora szansa ze taka bedzie, choc wiadomo ze najbezpieczniej wyjac i sprawdzic.. Nie jestem pewien czy nie da sie tego dojrzec po zdjeciu pokrywy zaworow.
Pare lat temu tak mielismy z Nissanem Almera i sprzeglem - docisk od Primery, lozysko od nie wiadomo czego, a tarcza od Micry Oczywiscie pierwsze kupione wg VIn zwrocone, dopiero po przyjechaniu ze starym udało sie dopasowac na miejscu..
Komentarz
-
-
Dziś odstawiam auto do tego serwisu na wymianę pierwszej pompki:
http://www.bosch.service-...ex.php/o-firmie
Jutro będzie gotowe.
Zamieszczone przez greg44Niekoniecznie będziesz miał akurat taką pompkę, z takim oznaczeniem, Etka nie zawsze mówi prawdę w tym przypadku.
[ Dodano: Sob 26 Lip, 14 20:58 ]
Niestety...mój wtrysk nie nadaje się do regeneracji . Chłopaki z Omnibusa walczyli z tym od wczoraj. Po regeneracji wtrysk nie przechodzi testów, BIPy wychodzą poza zakresem. Mimo tego, że wymieniono końcówkę wtryskiwacza i zamontowano ponownie w aucie nie zapłaciłem ani złotówki. Wielkie słowa uznanie za uczciwość i profesjonalne podejście do klienta.
Dodam, że korekcja spadła o blisko połowę jednak BIPy dalej są poza zakresem. Poszarpywanie nie występuje na żadnym biegu.
Po południu jeszcze raz zrobiliśmy logi( wielki podziękowania dla kolegi rOBERTO795
:!: ). Jest lepiej ale i tak muszę szukać nowego wtrysku.
Gdyby ktoś miał namiar na miejsce gdzie mogę kupić nowy w rozsądnej cenie będę bardzo wdzięczny. Potrzebuję 03G130073G.
Komentarz
-
-
Nie ma za co. Polecam sie na przyszlosc.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xcracerPompka zamontowana, ustąpiły wszelkie objawyOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xcracerRoberto jak bedziesz na działce podjadę i zobaczymy jak to teraz wygląda. Po wymianie podłączylismy kompa i korekcja na pierwszym wtrysku spadła z tego co było ostatnio do 0,03.
Teraz jeszcze wymiana rozrządu i można myśleć o programieOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Gdyby to kogoś interesowało...
Chciałem kupić fabrycznie nową pompkę ale cena w serwisie jest na prawdę wysoka(ok. 2600 zł), natomiast w intercarsie dosłownie zwala z nóg. Ponad 4100 zł :!:
Pompowtrysk kupiłem tu:
Regeneracja i dystrybucja części samochodowych. Pozyskujemy, regenerujemy i wprowadzamy ponownie na rynek pełnowartościowe produkty.
Przekonały mnie opinie o turbo-tecu i gwarancja. W przesyłce otrzymałem zapakowany pompowtryskiwacz, uszczelki, instrukcję montażu oraz pisemną gwarancję na 24 miesiące bez limitu kilometrów. Dostawa na ich koszt w ciągu jednego dnia roboczego od momentu zamówienia. Wydaje mi się, że na tą chwilę to jedyna firma w PL, która udziela tak długiej gwarancji. W każdym bądź razie nie znalazłem innej...
Najważniejsze pompka śmiga aż miło
Komentarz
-
-
xcracer,
Rozumiem, że pompowtryskiwacz jest regenerowany, ale z gwarancją. Jeżeli to nie tajemnica, to ile dałeś za tą pompkę - u nich na stronie nie ma cennika. Swoją drogą kiedys sam Aligator b. pochlebnie wypowiadał się o turbo-tecu, więc chyba dobry adres.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Żadna tajemnica .
Zapłaciłem 922 zł brutto. Tak jak piszesz to jest wtrysk po (pełnej) regeneracji. Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów(pisemna). Wizualnie mogę stwierdzić, że jest nowa końcówka, uszczelki i wtrysk wygląda jak nowy.
Kiedyś również Alligator mi ich polecał więc skorzystałem...głównie też dlatego, że nie mogłem dostać nowej pompki w rozsądnej cenie. Na razie przejechałem po wymianie ok. 100 km i wszystko gra.
Napiszę coś więcej jak pojeżdżę.
Ogólnie koszty wyglądają następująco:
- pompowtrysk 922 zł(uszczelki w zestawie)
- 2 x śruba WHT 003179 2 x 11 zł = 22 zł
- wymiana 70 zł
Suma: 1014 zł
Komentarz
-
Komentarz